Montáž bodykitu Veilside III - N.O.C - 350Z

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Montáž bodykitu Veilside III

Naše zkušenosti

Montáž Bodykitu Veilside III.




Drag již delší dobu chce, abych popsal FATBOYE Z, tak tedy jo. Z jsem kupoval v srpnu 04, 14 dnů poté, co jsem zrušil Jaga XK( úprava od ARDEN) Explodovala mi zadní pneu a ve 140km jsem vyletěl z 1,5m výšky do pole a z auta byl banán. Z jsem sledoval od zacatku, co dorazilo do USA,zjistil jsem,že se do něj  vejdu (mám l93cm a pivní ranec). Tak srpen 04 bylo Z doma, po zajetí jsem zjistil, ze motor lze vylepšit a objednal jsem turbo sadu GRreddy,je tam od jara 05 a chodí bez problémů. Instalovali to se zarukou v Nissanu, ale musíte hodně prosit, na ojetá auta z venku to neudělají, Tak jsem rok nasíral řidiče P 996, v zrcátku jsem viděl jen otevřený kušny a nechápavé výrazy. Tak turba na serii , to nemá chybu. Ještě ten rok v  létě jsem přes firmu v GB objednal bodykit VeilSide, verze III, z USA. To bylo přes firmu LEXANI RACING Praha, která po dohodě i bodykit inplantovala. Pak to byly desítky a desítky hodin prace. Místo karbonové kapoty poslali laminátovou, které chyběly ve předu 2cm, špatně ohnutá, tak  Lexa vlastníma rukama udělal provizorní karbonovou kopii,aby se dalo loni jezdit,. Další problém byl s předním nárazníkem, kam se nevešel obrovský intercooler, musel se upravit  při zachováni tvaru, taktéž zadní prolis narazniku, ktery byl na obdélníkovou SPZ USA. Pak se ořezali zadní boky, vrchní i spodní oplechovaní boku bylo odborně spojeno. Samo, ze kastle z vně byla kompletně odstrojena a začlo pasováni novych dilu. Po zpasovani dilu na cisto bylo znovu odstrojeno a putovalo do lakovny Seat Pyramida, ktera se zhostila prace. Na aute se melo lakovat hodne dilu, tak ze stribrne jsme udelali cernou s hlubokou modri A zase tydny prace, kdo uz strikal plasty, vi o cem je rec.Plnic i po trech tydnech schnuti prsklal, tak zase znovu, no hruza,na dverich je nenapadny airbr. s logem f. Lexani, jako podekovani za trpelivost se mnou.  Po kompletaci jsme na vuz dali 20 kola OZ Superlegera trojdilne, pneu vpredu 245 a vzadu 285 sire,zn. Michelin Pilot sport. Nad pera jsme museli dat silon.podlozky, aby jsme to zvedli. Zkouseli jsme ruznou vysku podlozek,ale bylo to na prd. Tak ted mi tam f. 2M Motorsport cpe stel.podvozek od KW, ucinnejsi brzdy od Bremba, dle pridaveme olej.chladic Vocal, ucinnejsi vzduch. filtry K&N.Od Draga jsem vzal starsi hlin.kapotu do ktere delame vydechy dle VT Zerro. Na zaver bych jen napsal, ze vsechny upravy jsou delany u renom. firem, kde je zaruka profi prace, ktera bohuzel ani ted nekonci. V ubec nemluvim o stoupajici nervozite, ktera se zvysovala s nastavajicim prichodem jara. Kompletni bodykit trval 6 mesicu.Snad letos vyjedu fcas. Drag chtel, abych napsal co to cele stalo. Reknu jen to, ze bych za Z s upravami mel novou Carreru S i s garazi. Vuz neni jeste podle predstav, dalsi zimu trilamel.keramika a zavod. setrvak, calouneni...Doufam, ze z toho neovdovim, hrozne ji lzu, ale jinak je prima. Tak nacelniku, snad to staci, je to  jen to nejdulezitejsi. Jo a este takovou prkotinu. Kdyz jsme objednavali v Britanii bodykit,tak odpovedeli, ze to jeste nikdo v Evrope neobjednal, tak jsem to chtel. Takze  loni tu original VeilSide, verze III byl jen muj. To je take odpoved pro toho "ZNALCE" s americkou srackou z Tuningfora.

Zdravim fsechny kamarady nissanaky a priznifce,


KOJAK - DALŠÍ ÚPRAVY

 
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky